RTS Widzew Łódź rozpoczyna budowę kompleksowego systemu IT, który m.in. przyniesie korzyści kibicom oraz umożliwi podniesienie bezpieczeństwa na stadionie. Wartość projektu szacowana jest na ok. 5,5 mln zł, z czego 2,8 mln zł będzie pochodziło ze środków unijnych  przyznanych klubowi przez łódzki Urząd Marszałkowski. Uruchomienie systemu, który ma być innowacyjny w skali polskiej piłki, planowane jest latem przyszłego roku tak, by kibice mogli skorzystać z nowych rozwiązań w sezonie 2012/2013.

RTS Widzew Łódź opublikował raport podsumowujący działania transferowe przeprowadzone przez klub w sezonie 2010/2011. W letnim i zimowym oknie transferowym klub sprawdził łącznie 49 zawodników, czego efektem było 18 nowych kontraktów. Ponad połowa zawodników, z którymi Widzew prowadził rozmowy to obcokrajowcy, choć ostatecznie wśród pozyskanych graczy większą grupę stanowili Polacy.

Ruszają rozgrywki w ramach czwartej edycji Ligi Biznesu organizowanej przez fundację Widzew Łódź „Akademia Futbolu”. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 4 kwietnia. W piłkarskiej rywalizacji weźmie udział około 12 zespołów złożonych z 10-20 osób reprezentujących firmy z regionu łódzkiego. Wszystkie mecze w ramach Ligi Biznesu rozgrywane będą w Łodzi na sztucznym boisku Widzewa. Ponadto, uczestnicy w trakcie przygotowań będą mogli skorzystać z możliwości trenowania na obiektach klubowych oraz wsparcia profesjonalnej kadry szkoleniowej Widzewa. Dla drużyn, które zechcą przyłączyć się do najbliższych rozgrywek pozostały jeszcze ostatnie miejsca.  Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.ligabiznesu.com.

RTS Widzew Łódź wprowadza nową usługę, dzięki której kibice będą mogli spersonalizować swoje koszulki meczowe zlecając na nich dowolne nadruki. Będzie można zamieścić na nich  imię, nazwisko czy numer, które podkreślą wyjątkowość właściciela koszulki, a także pozwolą na upamiętnienie ważnych dat, osób lub wydarzeń. Do końca marca kibice posiadający aktualne karnety bądź ważny bilet na dowolny mecz Widzewa w rundzie wiosennej będą mogli skorzystać ze specjalnych rabatów na nadruki.

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. Przy okazji kampanii Widzew po raz pierwszy korzysta z nowoczesnego kanału komunikacji marketingowej, bluetooth marketing. Klub przewidział również szereg atrakcji dla kibiców, m.in. konkursy dla fanów drużyny oraz film z wideo prezentacją zawodników. Kampania promująca sprzedaż karnetów potrwa do końca marca.

Widzew Łódź 21 lutego rusza ze sprzedażą biletów na mecze rozgrywane w rundzie wiosennej sezonu 2010/2011. W pierwszej kolejności dostępne będą bilety na spotkanie z Koroną Kielce, a po nim do sprzedaży trafią bilety na pozostałe mecze rundy. Kibice, którzy kupią bilet z wyprzedzeniem, mogą liczyć na atrakcyjne zniżki. Kupując bilet na co najmniej 7 dni przed spotkaniem zapłacą 20% mniej w stosunku do ceny bazowej, a  w tygodniu poprzedzającym mecz rabat wyniesie 10%. W dniu spotkania bilety dostępne będą już tylko w pełnej cenie. Poza tym tradycyjnie, dla dzieci do lat 5 i seniorów powyżej 65 roku życia przewidziana jest 80% zniżka, a kobietom, dzieciom do lat 14 i osobom, które wyrobią swój pierwszy KIK przysługiwać będzie 60% bonifikata.

Przed rundą wiosenną po raz pierwszy Widzew oficjalnie zaprezentuje swoich zawodników w nowej formie - przy użyciu wideo prezentacji. Zamiast tradycyjnego przedstawienia drużyny na stadionie, klub przygotowuje film, który od 25 lutego będzie można obejrzeć za darmo na www.widzew.pl. Sympatycy Widzewa chętni, by zobaczyć piłkarzy, którzy w widzewskich barwach rozegrają rundę wiosenną, od 18 lutego mogą zapisywać się na wideo prezentację drużyny za pośrednictwem strony internetowej klubu.

Dziś rusza otwarta sprzedaż karnetów Widzewa na wszystkie dostępne miejsca w  rundzie wiosennej sezonu 2010/2011. Tym samym zakończył się okres rezerwacji miejsc na stadionie dla kibiców posiadających karnety z rundy jesiennej. Aktualne ceny karnetów są niższe nawet o 72 zł w porównaniu do minionej rundy i obejmują siedem spotkań ligowych. Na stadionie Widzewa rozegrane zostaną mecze z Koroną Kielce, Arką Gdynia, Polonią Bytom, GKS Bełchatów, Zagłębiem Lubin, Lechią Gdańsk, a także hitowy mecz z Ruchem Chorzów, który posiadacze karnetów obejrzą w cenie normalnego spotkania.