W sezonie 2011/2012 RTS Widzew Łódź powiększył liczbę partnerów biznesowych. Do grona partnerów klubu dołączyło aż kilkanaście nowych firm. W ramach współpracy z Widzewem najczęściej reklamowały się one na bandach LED zainstalowanych wokół boiska, w strefach VIP  oraz na stronie internetowej klubu. Ponadto, sponsorzy Widzewa chętnie korzystali też z pakietów Hospitality, które zapewniają najwyższy komfort oglądania widowisk sportowych na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 w Łodzi.

Do grona partnerów biznesowych Widzewa dołączyła firma Budimark, działająca w branży budowlanej. W ramach współpracy nawiązanej z klubem nowy partner będzie się reklamować na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego w Łodzi. Dodatkowo Budimark będzie korzystać z pakietów Super VIP klubu, który w komfortowych warunkach pozwala oglądać sportowe widowiska z trybun stadionu i cieszyć  się piłkarskimi emocjami na żywo. Nowy partner Widzewa zajmuje się m.in. budową domów i pawilonów, ocieplaniem budynków oraz innymi pracami związanymi z budownictwem.

Rusza konkurs RTS Widzew Łódź i Emporio Armani 7 w serwisie Facebook, w którym do wygrania są cenne nagrody. Powalczą o nie między innymi fani Widzewa na Facebooku, którzy polubią również oficjalny profil sklepu Emporio Armani 7. Do zdobycia są wygodne koszulki i bluzy z najnowszej kolekcji sportowej znanego włoskiego projektanta, napoje energetyczne Widzewa,  a także bon o wartości 1000 zł na zakupy w salonie firmowym Emporio Armani 7 w łódzkiej Manufakturze.

Reklamy na elektronicznych bandach, które staną wokół widzewskiego boiska na meczu z Legią Warszawa po raz kolejny cieszyły się dużym wzięciem. Już teraz czas reklamowy na bandach został w całości zarezerwowany przez firmy zainteresowane promocją, choć do spotkania z legionistami pozostało jeszcze kilka dni.

Na przełomie marca i kwietnia po raz szósty wystartuje Liga Biznesu, czyli amatorskie rozgrywki piłkarskie, organizowane przez Fundację Widzew Łódź „Akademia Futbolu”. Wezmą w nich udział drużyny, reprezentujące firmy z regionu łódzkiego. Dla uczestników będzie to nie tylko okazja do spędzenia wolnego czasu na sportowo, ale także możliwość wsparcia piłkarstwa młodzieżowego, bo na ten cel zostaną przeznaczone zyski z organizacji turnieju.

Widzew wprowadził obniżkę cen na zakup karnetów na rundę wiosenną. Tym sposobem kibice mogą nabyć stałą wejściówkę na stadion przy al. Piłsudskiego płacąc od 18 zł do nawet 70 zł mniej w zależności od trybuny. Do końca rundy na stadionie Widzewa odbędzie się jeszcze 6 spotkań ligowych, w tym 3 mecze hitowe – z Legią Warszawa, Lechem Poznań i Ruchem Chorzów. Ponadto, klub nadal oferuje różnorodne rabaty dla kibiców, w tym dla posiadaczy karnetów z ubiegłej rundy, dzieci, kobiet, seniorów i studentów, a także w ramach promocji „Jest nas coraz więcej”.

Sobotni mecz Widzewa z Podbeskidziem Bielsko-Biała, który rozegrany zostanie na stadionie przy al. Piłsudskiego, kibice będą mogli obejrzeć z trybuny krytej oraz trybun C i D. Ze względu na trudne warunki pogodowe podczas tego spotkania nieczynne będą natomiast trybuny A6-A8 oraz B. Fani klubu, którzy kupili już bilety wstępu na zamknięte sektory zostaną przekierowani na miejsca na trybunie C, z wyłączeniem C+. W punktach gastronomicznych przy otwartych trybunach kibice będą mogli nabyć ciepłe posiłki. Jednocześnie po raz pierwszy na terenie stadionu dostępne będzie również specjalne widzewskie piwo marki Harnaś. Sobotni mecz Widzewa z Podbeskidziem rozpocznie się o godz. 13.30.

RTS Widzew Łódź rozpoczyna promocję wiosennej rundy rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy. W ramach kampanii w telewizji i na wielkoformatowych ekranach LED na terenie Łodzi emitowany będzie 20-sekundowy spot reklamowy zachęcający kibiców do przychodzenia na stadion Widzewa i oglądania na żywo meczów piłki nożnej. Reklamę telewizyjną i outdoorową Widzewa wspierają też spoty radiowe oraz bannery w internecie zachęcające do zakupu karnetów na wiosenne rozgrywki, a także działania PR. Kampania prowadzona będzie do maja.