Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. Przy okazji kampanii Widzew po raz pierwszy korzysta z nowoczesnego kanału komunikacji marketingowej, bluetooth marketing. Klub przewidział również szereg atrakcji dla kibiców, m.in. konkursy dla fanów drużyny oraz film z wideo prezentacją zawodników. Kampania promująca sprzedaż karnetów potrwa do końca marca.

- Widzew jest jednym z najpopularniejszych klubów piłkarskich w Polsce, jednak prowadzimy coraz szerzej zakrojone działania, by zachęcić jeszcze więcej nowych osób do oglądania meczów na żywo z trybun naszego stadionu. W strategii marketingowej klubu staramy się różnicować działania pod względem treści, formy i kanałów komunikacji, by uatrakcyjnić przekaz i w efekcie dotrzeć z nim do różnych grup docelowych. Przykładem takich działań jest właśnie prowadzona obecnie kampania. Istotnym elementem naszych działań marketingowych są też promocje cenowe. Tradycyjnie już oferujemy zniżki na karnety i bilety dla kobiet, dzieci oraz osób starszych, natomiast pozostali kibice mogą korzystać z rabatów w ramach programów lojalnościowych, w tym zniżek za kontynuację czy też możliwości kupienia karnetu za symboliczną złotówkę w promocji „Jest nas coraz więcej” – mówi Marcin Animucki, prezes RTS Widzew Łódź S.A.

W ramach prowadzonej kampanii w TV Toya i TVP3 Łódź oraz na telebimach w Łodzi emitowany jest spot promujący rundę wiosenną Widzewa. Z kolei radio ESKA nadaje spot reklamowy dotyczący karnetów i równolegle organizuje specjalne konkursy dla kibiców, w których do wygrania są karnety na wiosenne rozgrywki. Kampania reklamowa prowadzona jest również na portalu wp.pl, lokalnych serwisach internetowych i kibicowskich stronach Widzewa, a także za pośrednictwem widzew.pl. Oprócz tego, na oficjalnej witrynie klubowej zamieszczony zostanie film wideo dla kibiców z prezentacją zawodników, którzy staną do rozgrywek w rundzie wiosennej, dodatkowo promowany wśród fanów poprzez działania BTL i PR .

Ponadto, w ramach korzystania w działaniach promocyjnych z technologii bezprzewodowej komunikacji bluetooth, Widzew nawiązał współpracę ze Sfinks Polska – spółką zarządzającą sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Sfinks udostępnił 4 lokale Sphinx i WOOK w Łodzi, w których zamontowane zostały nadajniki. Oznacza to, że każdy posiadacz telefonu z włączoną funkcją bluetooth w telefonie komórkowym, który znajdzie się w pobliżu restauracji, będzie mógł otrzymać informację promującą karnety Widzewa wraz z ofertą Sphinksa lub WOOKa.

Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja Practum Consulting. Z kolei za realizację filmu z prezentacją drużyny odpowiada dom mediowy Muddy Hill Productions, który przygotował też kreację spotu reklamowego Widzewa. System do emisji bluetooth udostępnia firma BlueArena.