Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy i aplikacja Ekstraklasa.TV ma być źródłem przychodów dla ligi na lata, sposobem dotarcia do kibiców na całym świecie i narzędziem budowania marki.

Dachser logo

Jedne z największych międzynarodowych targów ogrodniczych, spoga+gafa, odbędą się w dniach 1-3 września w niemieckiej Kolonii. Na imprezie przyciągającej co roku ponad 2 tysiące wystawców z całego świata nie zabraknie również polskich stoisk – swoją ofertę przedstawi blisko 50 firm znad Wisły. Globalny operator logistyczny Dachser, który w naszym kraju specjalizuje się w obsłudze eksporterów, przybliży uczestnikom wydarzenia inteligentne wielokanałowe rozwiązania logistyczne dla przedsiębiorców z branży DIY, takie jak m.in. dropshipping.

Ekstraklasa logo

Mężczyźni w wieku 18-29 lat, interesujący się piłką nożną i FIFA to najczęściej, jak wynika z badań Kantar Polska, uczestnicy Ekstraklasa Games, pierwszych rozgrywek największego w historii turnieju FIFA w Polsce. Do udziału w premierowej edycji wydarzenia dokonano rekordowej liczby zgłoszeń – ponad 17 tysięcy. Już teraz kolejnym projektem esportowym Ekstraklasy zainteresowanych jest 91% graczy.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, rozpoczyna budowę nowego oddziału w Neumünster w Szlezwiku-Holsztynie, najbardziej wysuniętym na północ kraju związkowym Niemiec. Powstanie tam terminal przeładunkowy dla towarów przemysłowych i żywności. Warta 17,4 mln euro inwestycja ma zostać sfinalizowana w trzecim kwartale 2020 r.

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z youtube’owym kanałem „Foot Truck” należącym do grupy Abstra. W rezultacie będą na nim pojawiać się filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Foot Truck” jest jednym z najszybciej rozwijających się piłkarskich kanałów YouTube w Polsce. Jego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski, od lat związani z dziennikarstwem sportowym.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, prowadzi badania nad możliwościami wykorzystania koncepcji takich jak IoT (Internet rzeczy) czy uczenia maszynowego   do zarządzania łańcuchami dostaw. Międzynarodowa firma od początku swego istnienia przywiązuje dużą wagę do innowacyjności. Operator odgrywał kluczową rolę m.in. przy wdrożeniu nadwozi wymiennych w latach 70. czy rozpowszechnieniu kodów kreskowych na paletach w ostatniej dekadzie XX wieku. Cel tych działań zawsze jest taki sam: zapewnienie najsprawniejszej obsługi logistycznej przy maksymalnej kontroli na każdym etapie łańcucha dostaw.

Dachser logo

Dachser przeprowadza testy samochodów ciężarowych zasilanych gazem ziemnym w warunkach rzeczywistych. Wyniki uzyskane w niemieckim Karlsruhe pokazują, że LNG (skroplony gaz ziemny) może stanowić alternatywę dla oleju napędowego nawet w przypadku tras długodystansowych. Warunkiem jest jednak rozbudowa infrastruktury tankowania tego paliwa.

Ekstraklasa logo

Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy. 

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, zwiększył powierzchnię krajowych oddziałów o blisko 40% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Firma, która w Polsce specjalizuje się w obsłudze eksportu, rozbudowała m.in. terminale przeładunkowe i obecnie dysponuje ok. 48 tys. mkw. powierzchni operacyjnej. Tymczasem w toku są kolejne inwestycje – we Wrocławiu i w podłódzkim Strykowie. Powiększanie oddziałów wynika z rozwoju biznesu Dachser w Polsce. W 2018 r. firma zwiększyła obroty o 16%, do ponad 451 mln zł, a liczba przewiezionych przesyłek wzrosła o 15%, do 1,56 mln.

Ekstraklasa

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych na świecie, realizuje transport produktów dla Volvo Cars. Części zamienne skandynawskiego producenta trafiają z miejscowości Torslanda pod Göteborgiem do szwedzkiego oddziału Dachser, skąd ruszają dalej do magazynów Volvo Cars w Niemczech.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z Sylwestrem Cackiem umowę nabycia 2,5 mln sztuk akcji serii P na kwotę 2,5 mln zł. Jednocześnie główny akcjonariusz przyjął ofertę spółki na objęcie kolejnych 3 mln sztuk akcji. Do Sfinksa w ramach emisji serii P wpłynęła już wpłata w wysokości 500 tys. zł od innego inwestora.