Jedynka została po raz kolejny uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery” i otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2015/2016. Oznacza to, że Jedynka należy do najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek w tej kategorii produktów dostępnych na rynku.

- Jedynka jest świetnie znana Polakom, a rozpoznawalność i siłę buduje przede wszystkim poprzez swoją wiarygodność i niezawodność. Osoby wykańczające wnętrza lub robiące remont z Jedynką doskonale wiedzą, że kupując farbę czy impregnat tej marki zawsze otrzymują wysokiej jakości, wydajny produkt za rozsądną cenę, który jest łatwy w użyciu i przynosi efekt zgodny z oczekiwaniami. W rezultacie Jedynka jest nie tylko znana, ale też lubiana i polecana przez klientów. Są to atuty, które procentują również w konkursach i wprost przekładają się na naszą już wieloletnią obecność wśród polskich marek docenianych tytułem Superbrands – komentuje Ewa Domin - Glińska, kierownik marki Jedynka.

Tytułem Superbrands są wyróżniane najsilniejsze marki produktowe i korporacyjne w 80 krajach na całym świecie. W Polsce w tegorocznej edycji ocenianych było ponad 2 300 marek konsumenckich i 700 biznesowych. Tytuł Superbrands Created in Poland 2015/2016 został przyznany na podstawie badania prowadzonego wśród ponad 15 tysięcy konsumentów - wskazywali oni marki, które znają i są skłonni polecić innym. Godło to mogą otrzymać tylko marki posiadające polskie korzenie.