Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, zapewni catering dla publiczności na koncertach Roda Stewarta i Bryana Adamsa. Na każdej z imprez Sphinx będzie miał osiem punktów cateringowych. Szacuje się, że oba koncerty zgromadzą ponad 40 tysięcy fanów.

Sylwester Cacek, członek rady nadzorczej Sfinks Polska, dokupił 20.605 akcji Sfinksa po cenie 5,75 zł za sztukę. Zakup akcji został zrealizowany jako ostatnia z trzech transakcji pakietowych zawartych z założycielem spółki, Tomaszem Morawskim, w ramach przejęcia od niego większego pakietu walorów spółki.

Sfinks Polska – operator sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadza nowe menu w restauracji Sphinx zlokalizowanej w czeskiej Pradze, Na Prikopie. Poza kultowymi daniami restauracji cieszącymi się niezmienną popularnością wśród klientów, w nowej karcie znajdą się wyjątkowe specjały kulinarne, m. in. szeroki wybór steków z najlepszej argentyńskiej hodowli angusa. Nowością w menu, unikatową w skali całej sieci Sphinx, jest wprowadzenie do karty tradycyjnych polskich dań.

Sylwester Cacek, członek rady nadzorczej Sfinks Polska, nabył 675.000 akcji Sfinksa. Akcje odsprzedał mu Tomasz Morawski, założyciel spółki, który obecnie również zasiada w jej radzie nadzorczej. Cena za jedną akcję w ramach transakcji pakietowych między akcjonariuszami wyniosła 5,28 zł.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. Oferta jest reklamowana przy wykorzystaniu materiałów BTL – ulotek, plakatów, wkładek do menu i tzw. table standów. Ponadto, informacje o promocjach znajdą się w mailingu do klientów oraz na stronie www.sphinx.pl. Akcja jest wsparta także działaniami PR prowadzonymi przez Practum Consulting. Kampania rusza 26 kwietnia i od tego samego dnia promocje są dostępne dla klientów.

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – dołączył do ogólnopolskiego programu „4 PORY ROKU. Sezonowe zalety płacenia kartą”. Tym sposobem klienci restauracji posiadający karty MasterCard lub Maestro mogą uzyskać nawet do 30 zł rabatu na dania zamówione w Sphinksie. Promocja potrwa do 30 czerwca 2011 r.

Sfinks Polska – zarządzający sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – złożył w Komisji Nadzoru Finansowego prospekt emisyjny związany z ofertą akcji serii I oraz J. Przygotowywane emisje mają związek m.in. z porozumieniem dotyczącym oddłużenia, jakie Sfinks zawarł z bankami na początku tego roku. Zgodnie z uchwałami z ostatniego walnego, akcje serii I będą przeznaczone dla ING Banku Śląskiego oraz PKO BP w ramach konwersji części zadłużenia. Natomiast emisja akcji serii J to oferta z prawem poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Deklarację wzięcia w niej udziału złożył właśnie Sylwester Cacek, zasiadający obecnie w radzie nadzorczej Sfinksa.

Sfinks Polska – zarządzający sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – osiągnął w 2010 r. przychody skonsolidowane na poziomie 161,6 mln zł. Ponadto, grupa w ubiegłym roku poprawiła wynik netto o 42% i wynik operacyjny o 32%. Jednak największa poprawa, o blisko 80%, dotyczyła wyniku brutto na sprzedaży grupy, co oznacza zredukowanie w 2010 r. straty do -3,7 mln zł z poziomu -17,8 mln zł odnotowanego rok wcześniej. Poprawa sytuacji Sfinksa była widoczna zwłaszcza w drugim półroczu 2010 r., kiedy restauracje zaczęły przynosić wyższą sprzedaż, a jednocześnie uwidoczniły się pierwsze efekty restrukturyzacji.