Sieć restauracji Sphinx, zarządzana przez Sfinks Polska, wydała menu wzbogacone o elementy lifestylowe. W menu, które klienci mogą zabrać ze sobą, obok listy dań można znaleźć przepisy, a także rozmowy i artykuły na temat kulinariów, rozrywki oraz podróży. Gwiazdą „Sphinx Menu” jest Marcin Gortat, który w ramach współpracy ze Sfinks Polska promuje na okładce menu na wynos. Trafi ono do wszystkich restauracji sieci Sphinx 5 września i będzie dostępne dla klientów bezpłatnie.

Sfinks Polska, zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w pierwszym półroczu 2011 osiągnął przychody skonsolidowane w wysokości 83,5 mln zł, co oznacza wzrost o 11% w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Grupa Sfinks Polska w raportowanym okresie osiągnęła zysk na sprzedaży na poziomie 3,6 mln zł, podczas gdy rok wcześniej notowała jeszcze stratę w wysokości 3,6 mln zł. Znaczną poprawę osiągnięto także w przypadku innych wyników finansowych grupy. W I półroczu br. o ponad 2/3 zredukowano stratę operacyjną - do 4,1 mln zł, a strata netto została zmniejszona o blisko połowę - do 8,1 mln zł.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna organizowana przez Carslberg, w której do wygrania są tysiące nagród. Od 1 września klienci tych restauracji kupując trzy piwa Carlsberg o pojemności 0,5 litra otrzymają zdrapkę gwarantującą wygraną. Do zdobycia są tysiące litrów piwa, telewizory marki Sharp oraz nagrody niespodzianki, które szczególnie mocno ucieszą fanów piłki nożnej. Promocja potrwa do 31 października 2011 r. lub do wyczerpania zdrapek. Akcja Carlsberga będzie promowana na materiałach BTL w restauracjach, w serwisie Facebook i na stronie www.sphinx.pl, a także za pomocą mailingu do klientów.

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, został nagrodzony złotym godłem w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Klienta 2011 w kategorii restauracje sieciowe. Oznacza to, że według klientów restauracje spółki są uznawane za najlepsze i godne polecenia.

Rada nadzorcza Sfinks Polska – właściciela sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zatwierdziła zmiany w zarządzie spółki. Na czele Sfinksa ponownie stanął Sylwester Cacek, akcjonariusz i do niedawna członek rady nadzorczej. Dotychczasowa prezes spółki, Mariola Krawiec-Rzeszotek, objęła stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za rozwój i inwestycje. Do zarządu weszła także Dorota Cacek, która poprowadzi pion marketingu. We władzach spółki pozostają odpowiedzialny za sprzedaż Bogdan Bruczko, a także Jacek Woźniewicz, który nadzoruje obszar finansów.

Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera kolejny lokal pod szyldem Sphinx. Nowo uruchamiana restauracja znajduje się w Siedlcach przy ul. Rynkowej 24. Najnowszy Sphinx działa na zasadzie franczyzy i jest trzynastą restauracją otwieraną przez Sfinks Polska w tym roku.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – po ponad półtorarocznej przerwie ponownie otwiera restaurację Sphinx w Koninie. Nowy lokal to pełnowymiarowa restauracja działająca w modelu franczyzowym. Jest to jednocześnie dwunasta restauracja otwarta przez Sfinks Polska w tym roku.

Sfinks Polska – właściciel restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otworzył w Poznaniu swój drugi lokal pod szyldem WOOK. Mieści się on w Starym Browarze przy ul. Półwiejskiej, gdzie od kilku lat działa już restauracja Sphinx. Dzięki nowemu otwarciu sieć WOOK, serwująca dania kuchni dalekowschodniej, liczy już dziewięć lokali.