PR korporacyjny Jacek Yerka - Low cost airlines

Tworzymy i realizujemy kompleksowe strategie komunikacyjne dla organizacji – firm, grup kapitałowych czy instytucji pozarządowych. Wspieramy naszych Klientów w długoterminowym budowaniu całościowego wizerunku poprzez integrowanie działań komunikacyjnych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania firm. Kluczowym elementem działań realizowanych przez zespół Practum jest spójny przekaz oraz systematyczna komunikacja z otoczeniem. Nastawienie na dobrą i płynną komunikację to jedna z najlepszych metod budowania zrozumienia pomiędzy firmą i grupami docelowymi. Naszym Klientom doradzamy w wyborze treści, formy, narzędzi komunikacji, a także momentu upublicznienia danego przekazu. Kompetencje i wiedza konsultantów Practum w wynikają w dużej mierze z wieloletniego doświadczenia w korporacyjnej obsłudze różnego rodzaju organizacji. Kluczem do naszego sukcesu w tym obszarze była zawsze inicjatywa, solidność i dokładność w przygotowaniu wszelkich materiałów oraz gotowość do ciągłego podnoszenia wiedzy na temat specyfiki Klienta. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...

Szkolenia medialne Jacek Yerka - Wiosenny labirynt

Szkolenie medialne stanowi w naszym przekonaniu podstawę dobrego wystąpienia publicznego. Kluczem do sukcesu jest jednak solidne przygotowania nie tylko szkolenia, ale także szkolonej osoby. Szkolenia medialne realizowane przez Practum obejmują kompleksowy zakres zagadnień związanych z wywiadami przed kamerą, radiowymi, wystąpieniami publicznymi przed większym lub mniejszym audytorium, a nawet do spotkań bezpośrednich w niewielkiej grupie osób. Uczą też, jak osoba powinna przygotowywać się do tego typu wystąpień. Podczas szkoleń medialnych dzielimy się naszą wiedzą wypracowaną przez kilkanaście lat doświadczenia w PR, jak również współpracujemy z dziennikarzami, operatorami, dźwiękowcami czy psychologami, którzy wskazują kwestie istotne z ich perspektywy.

Naszym stałym Klientom zapewniamy pełne i bieżące wsparcie w merytorycznym i technicznym przygotowaniu się do każdego wystąpienia. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...

Komunikacja kryzysowa Jacek Yerka - Brontosaurus civitas

Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt dużych i małych projektów z zakresu issue management i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, co zostało docenione nie tylko przez naszych Klientów, ale też projekty te wielokrotnie znajdowały uznanie w konkursach PR w kategorii komunikacja kryzysowa lub antykryzysowa. Na bieżąco śledzimy również światową fachową literaturę z tego zakresu, by móc proponować klientom najbardziej efektywne rozwiązania w sytuacjach kryzysowych.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu zapewniamy naszym Klientom pełne i profesjonalne wsparcie w przypadku wystąpienia kryzysu. Zajmujemy się przygotowaniem strategii działań i zarządzamy komunikacją kryzysową, realizując działania w tym zakresie. Przygotowujemy również programy mające na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie. Przede wszystkim jednak wdrażamy rozwiązania pozwalające na minimalizowanie ryzyka związanego z negatywnymi zdarzeniami. Przygotowujemy niezbędne procedury oraz materiały na wypadek kryzysu, obejmujące plany działań i scenariusze kryzysowe, prowadzimy też szkolenia kryzysowe i symulacje kryzysów.


PRaktykuje się...

investor relations Jacek Yerka - Podwójne życie II

Relacje inwestorskie oraz prowadzenie projektów związanych z obecnością spółek na giełdzie to jedna z naszych silnych stron. Obsługujemy zarówno firmy notowane na głównym parkiecie GPW, na NewConnect, jak i na Catalyst. Wspieramy komunikacyjnie Klientów na wszystkich etapach bycia emitentem - począwszy od debiutu giełdowego po bieżące komunikowanie się z akcjonariuszami i rynkiem kapitałowym. Doradzamy także w złożonych projektach jak wprowadzenie spółki do notowań równoległych na innej giełdzie, ogłoszenie i przeprowadzenie wezwania czy wycofanie spółki z parkietu. W przypadku IPO wspieramy Klientów w całym procesie przygotowań, włączając się także w prace nad prospektem emisyjnym lub memorandum informacyjnym. Spółkom notowanym doradzamy w wypełnianiu obowiązków informacyjnych, w tym w przygotowaniu raportów bieżących i okresowych. Organizujemy road shows oraz inne spotkania z inwestorami instytucjonalnymi i analitykami giełdowymi. Wspólnym mianownikiem naszych działań w obszarze IR jest budowanie zaufania do notowanych spółek poprzez rzetelne komunikowanie z rynkiem, budowanie ich wizerunku jako perspektywicznych inwestycji i umacnianie ich wartości dla akcjonariuszy.


PRaktykuje się...

relacje z mediami Jacek Yerka - Ventimigla

To nam zależy, by prowadzone przez nas działania z zakresu relacji z mediami przynosiły wymierne, pozytywne efekty. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie media relations zdobywane w wielu branżach i przy różnych kampaniach sprawiają, że jesteśmy ekspertami w tym obszarze. Wiemy, co i jak mówić, by było to zauważalne i ciekawe. Dlatego to my podejmujemy inicjatywę i podpowiadamy Klientowi, jak wykorzystać potencjał - czasem utajony - drzemiący w firmie. Dbamy też o wszelkie szczegóły, które mają zapewnić sukces prowadzonych przez nas działań.

Podstawą naszej pracy jest przemyślana koncepcja, szczegółowy plan działań, precyzyjny wybór mediów i dziennikarzy, odpowiednio dobrane narzędzia, a przede wszystkim umiejętność ich wykorzystania i szybkiego dostosowania się do nowych okoliczności. Solidnie i z dbałością o detale przygotowujemy materiały prasowe, skutecznie organizujemy konferencje i aranżujemy wywiady. Znamy dobrze świat mediów i wiemy jak efektywnie współpracować z dziennikarzami.


PRaktykuje się...

public relations Jacek Yerka - Sad poziomkowy

Złożoność i zmienność to codzienne uwarunkowania PR, w których konsultanci Practum czują się jak ryby w wodzie. To bowiem cechy nieodłącznie związane z procesami zachodzącymi w organizacjach i ich otoczeniu, w ramach których od lat realizujemy skuteczne programy public relations pozwalające na budowanie i utrzymywanie dialogu, wzajemnego zrozumienia i zaufania. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem, efektywnie doradzamy i zarządzamy działaniami PR w przedsiębiorstwach i organizacjach reprezentujących różnorodne branże. Wiemy jak prowadzić komunikację z mediami, a także pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi czy grupami społecznymi. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, skrupulatnie analizujemy sytuację i identyfikujemy możliwości budowania pozytywnego wizerunku. Jesteśmy specjalistami w wielu sferach public relations m.in. PR korporacyjnym, produktowym, sportowym, CSR czy komunikacji kryzysowej. Prowadzimy relacje z tradycyjnymi mediami jak również w obszarze mediów społecznościowych. Strategiczne podejście, ścisłe ukierunkowanie na cele Klienta, dbałość o szczegóły i precyzja realizacji to cechy wyróżniające prowadzone przez nas działania Public Relations.


PRaktykuje się...

IPRA Award IPRA Golden World Award
2015

SABRE Award Gold Gold SABRE Award
2015

Stevie Bronze Award Stevie® Award Bronze
2014

Nagroda Złoty Spinacz Wyróżnienie Złoty Spinacz
2013

Kampanie z zakresu public relations, investor relations i komunikacji kryzysowej realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w konkursach PR w Polsce i za granicą. Były nagradzane w międzynarodowych konkursach IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, International Stevie Awards, jak również w najważniejszym konkursie PR w Polsce - Złote Spinacze.

Agencja Practum zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.

IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane za ten program. W maju 2015 roku agencja Practum zdobyła statuetkę Gold SABRE Award 2015 w kategorii geograficznej „The Baltic”.

Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015.

Wcześniej uznanie znajdowały również takie realizowane przez nas programy public relations i investor relations jak "Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów" - brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie - International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” oraz wyróżnienie Złoty Spinacz 2013 w kategorii "Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa", „Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm” – wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „Widzew Łódź w walce o praworządność w procesach dyscyplinarnych PZPN” - wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „CEDC w drodze po Polmos Białystok” - Złoty Spinacz 2006.

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: retail360.pl, 8 kwietnia 2014

http://retail360.pl/frisco-pl-z-nowa-kampania-w-metrze/