Frisco.pl wraca do warszawskiego metra, tym razem z wiosennym konkursem pod hasłem „Wygraj rok zakupów”. Z tej okazji ściany stacji Centrum zostały wyklejone grafikami, na których pojawiło się ponad 20 promocyjnych artykułów. Dla osób, które zeskanują kod QR z plakatów w metrze przygotowane są kupony rabatowe o wartości 30 zł na zakupy we Frisco.pl. Składając zamówienie za min. 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany na stacji Centrum i rozwiązując zadanie konkursowe, można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie.  W ramach nagród Frisco.pl ufundowało też 100 voucherów do wykorzystania w swoim sklepie o wartości 100 zł każdy. Akcja trwa przez cały kwiecień. Wspiera ją kampania marketingowa, która obejmuje m.in. reklamy w różnych punktach Warszawy, a także w internecie.

- Po sukcesie uruchomionego w zeszłym roku pierwszego w Polsce wirtualnego supermarketu w metrze po raz kolejny zawitaliśmy na stację Centrum. Teraz wychodzimy do naszych klientów z wiosennym konkursem, w którym do wygrania są bezpłatne zakupy we Frisco.pl przez cały rok. Mamy nadzieję, że będzie to dla nich dodatkową zachętą do korzystania z e-supermarketu. Naszą premierową akcją w metrze pokazaliśmy, że zakupy spożywcze w sieci mogą być proste, szybkie i wygodne. Wiosną chcemy znów przypomnieć warszawiakom, że w ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu. Liczymy, że będzie to atrakcyjne zwłaszcza w kontekście nadchodzących świąt – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Po zeskanowaniu z plakatów w metrze kodu QR za pomocą smartfona następuje przekierowanie na stronę, z której do pobrania jest kupon rabatowy Frisco o wartości 30 zł. Po potwierdzeniu adresu mailowego należy przystąpić do składania zamówienia. By wziąć udział w konkursie, w koszyku musi znaleźć się przynajmniej jeden artykuł promocyjny reklamowany na stacji Centrum, a wartość zakupów nie może być niższa niż 100 zł. Po złożeniu zamówienia na ekranie pojawi się okno z zadaniem konkursowym polegającym na dokończeniu zdania „Lubię zakupy we Frisco, bo…”. Laureatami zostaną autorzy najciekawszych propozycji. Dla zwycięzcy przygotowano bezpłatne zakupy w e-supermarkecie przez cały rok w wysokości 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów za darmo we Frisco o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bony o nominale 100 zł. Łączna pula nagród wraz z kuponami rabatowymi wynosi 75 tys. zł. Więcej informacji i szczegółowy regulamin dostępny jest na www.frisco.pl.

Kwietniowa akcja Frisco to już kolejna obecność e-sklepu na stacji Centrum. W listopadzie 2013 r. otworzono pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Po obu stronach peronu pojawiły się wtedy grafiki imitujące półki sklepowe, z których można było zrobić zakupy z dostawą do domu, skanując smartfonem kody kresowe wybranych produktów. Podziemny sklep spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Przez cały okres jego działania Frisco.pl notowało znaczące wzrosty odwiedzin w e-supermarkecie. Dwukrotnie zwiększyła się też liczba osób korzystających z mobilnej aplikacji. Co istotne, mobilnych zakupów dokonywali nie tylko mieszkańcy stolicy - co 11. zamówienie realizowane przez aplikację było dokonywane przez klientów z innych regionów Polski.