Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jakość farb Jedynka została po raz kolejny doceniona przez konsumentów i uhonorowana brązowym godłem Konsumencki Lider Jakości 2016 w kategorii „farby zewnętrzne.” Oddając głos na produkty Jedynka klienci podkreślali przede wszystkim ich trwałość, atrakcyjne kolory, dobre krycie i przystępną cenę.

Tikkurila po raz kolejny została nagrodzona w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Konsumenta 2016.  W tegorocznej edycji marka zdobyła dwa wyróżnienia – Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna”.  

Dachser DIY Logistics w Polsce w 2015 roku zwiekszył rok do roku o 162% liczbę przesyłek eksportowych zrealizowanych do europejskich marketów typu dom i ogród. Był to największy wzrost wśród europejskich oddziałów Dachser DIY-Logistics. Tym samym Polska zdobyła pierwsze miejsce w rankingu eksportu prowadzonym przez jednego z największych operatorów logistyczncych na świecie. Ogłoszenie zwycięzcy odbyło się podczas Europejskich Dni DIY organizowanych w tym roku przez Dachser w Madrycie.

Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour. Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.

Najbardziej oryginalne, nowatorskie projekty domów jednorodzinnych w Polsce przybliży widzom nowy program telewizyjny „Domy Przyszłości”. W składającym się z dziesięciu odcinków cyklu Marzena Rogalska wraz z gośćmi przedstawi zasługujące na uwagę budynki mieszkalne z różnych miejsc kraju, prezentujące najwyższą jakość architektoniczną. Odcinki programu emitowane są na antenie TVP 2 w soboty o godzinie 12:25. Sponsorem i wyłącznym partnerem „Domów Przyszłości” jest producent farb Tikkurila. 

Marka Beckers rozpoczęła kampanię radiową w RMF FM promującą linię produktów Beckers Designer Kitchen & Barthroom, połączoną z konkursem dla słuchaczy. Działania promocyjne są prowadzone pod hasłem „Pozbądź się potwórczości ze ścian” i bazują na trzech spotach radiowych podkreślających kluczowe cechy farb Beckers Designer Kitchen & Barthroom - piękne kolory i łatwość usuwania z nich nawet tak trudnych plam jak zabrudzenia powstające podczas gotowania czy malunki dzieci na ścianach. Kampanię radiową wspierają reklamy na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

practum_tikkurila logo

W ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie Tikkurila poprowadzi seminarium dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz pod hasłem „Farby w architekturze”. Podczas szkolenia ekspert marki będzie opowiadać o właściwościach chemicznych produktów wykorzystywanych do malowania pomieszczeń, narzędziach przydatnych w projektowaniu wnętrz, a także o najnowszych trendach w branży farbiarskiej, co w przyszłości może ułatwić studentom wykonywanie zawodu architekta. Zajęcia odbędą się w środę, 27 kwietnia br.