Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych SPHINX, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, zawarł umowę na dostawę napojów bezalkoholowych na kolejne pięć lat ze swoim dotychczasowym partnerem, Frito Lay Poland. W rezultacie takie napoje jak Pepsi, Mirinda, 7up, Toma czy Lipton pozostaną w ofercie sieci zarządzanych przez Sfinksa. Podpisany właśnie aneks do poprzedniego kontraktu ma obowiązywać do 2027 roku. 

- Frito Lay Poland to nasz partner od wielu lat, który spełnia nasze oczekiwania co do jakości produktu, obsługi, terminowości i niezawodności, jeśli chodzi o płynność dostaw do restauracji. Gama napojów Pepsi na dobre zagościła w naszych kartach menu i goście są przyzwyczajeni do tej oferty. Biorąc pod uwagę dobrą dotychczasową współpracę i oczekiwania klientów restauracji podjęliśmy decyzję o przedłużeniu tej umowy centralnej – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

Umowa między firmami została przedłużona aneksem na pięć lat, tj. do 15 grudnia 2027 roku, z zastrzeżeniem że w przypadku braku zrealizowania w tym okresie obrotu w wysokości 16 mln zł netto, umowa zostanie automatycznie przedłużona na tych samych warunkach do momentu jego osiągnięcia.