Porta logo

Marcin Bąk, został dyrektorem produkcji grupy w Porta KMI Poland, będącej największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. Do jego obowiązków należy nadzór nad produkcją prowadzoną w czterech polskich fabrykach należących do Porty.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2017 r. sprzedała ponad półtora miliona skrzydeł i ościeżnic. W efekcie grupa wypracowała obroty na poziomie 406,7 mln zł. To o 11% więcej niż rok wcześniej, kiedy sprzedaż wyniosła 365,9 mln zł. Znaczna część ubiegłorocznej sprzedaży (27%) pochodziła z eksportu. Na ten rok Porta zakłada dalszy wzrost przychodów.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

Porta logo

Mariusz Fijałkowski, dotychczasowy Szef Nadzoru Inwestycji (SNI) centralnej Polski, awansował na nowo utworzone stanowisko Szefa Sprzedaży Krajowej w Porta KMI Poland. Mariusz Fijałkowski będzie teraz odpowiedzialny za pracę zespołu Szefów Nadzoru Inwestycji (SNI) oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży (RKS) w całej Polsce.

Porta logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2017 roku zwiększył eksport o 18% w stosunku do roku poprzedniego, osiągając przychody ze sprzedaży zagranicznej w wysokości 109,2 mln zł. Drzwi Porta są obecnie sprzedawane w 20 krajach, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Słowacji, Węgrzech, a także na wymagających rynkach Europy Zachodniej, na wschodzie kontynentu czy w Azji. Polski producent oczekuje dalszych wzrostów sprzedaży zagranicznej i osiągnięcia w ciągu kilku lat 40% udziału eksportu w przychodach grupy.

Podstawowym zadaniem drzwi wejściowych jest ochrona domu oraz zapewnienie bezpieczeństwa zamieszkałych w nim osób. Skrzydła Porta przeznaczone do mieszkań i domów, oprócz tego, że są funkcjonalne, emanują też pięknem różnych wzorów i stylów, umiejętnie ozdabiając każde wejście.

Panujące w sypialni harmonia i spokój sprzyjają efektywnemu wypoczynkowi, który napełnia dobrą energią na cały dzień. Podczas urządzania tego pomieszczenia warto więc zwrócić szczególną uwagę na estetykę i spójność wszystkich elementów jego wyposażenia. Dopełnieniem będą drzwi Porta, które zachwycą trwałością i funkcjonalnością oraz podkreślą panującą we wnętrzu równowagę.

Porta logo

Porta poprowadzi pokaz profesjonalnego montażu wewnętrznych drzwi wejściowych EXTREME RC3 w ramach Monteriady na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA. Eksperci wskażą kluczowe aspekty instalacji drzwi antywłamaniowych, by nie pogorszyć ich parametrów i nie stracić unikatowych cech produktu. Prezentacje Porta zaplanowano na każdy dzień targów - od 30 stycznia do 2 lutego. Pierwszy z nich odbędzie się we wtorek o 12.30.