Kompap Kompap

Kompap SA to spółka giełdowa z branży poligraficznej. Posiada w swoim portfelu dwa zakłady graficzne należące do liderów rynku druku dziełowego w Polsce – OZGraf i BZGraf. Spółka ponadto zajmuje się produkcją specjalistycznych artykułów papierniczych i biurowych, jak koperty utajnione czy rolki do bankomatów z nadrukiem, a także drukiem akcydensowym. Kompap jest notowany na GPW od 1996 r.

Tikkurila Tikkurila

Tikkurila jest jednym z wiodących dostawców profesjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni. Jest liderem sektora farb dekoracyjnych w Finlandii, Szwecji i Rosji oraz jednym z czołowych graczy na rynku farbiarskim w krajach bałtyckich i w Polsce. Tikkurila Polska zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą wyrobów w ramach marek: Tikkurila, Jedynka, Beckers oraz Polifarb Dębica i Anza. W ofercie posiada szeroką gamę produktów do malowania wszelkich rodzajów powierzchni, a także szereg wyrobów uzupełniających, służących przygotowywaniu podłoża pod malowanie oraz linię produktów do tworzenia efektów dekoracyjnych. Tikkurila została założona w 1862 roku w Finlandii.

Dachser Dachser

Dachser jest jednym z wiodących operatorów logistycznych na świecie. Oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usług dodatkowych w dwóch obszarach biznesowych: Dachser Air & Sea Logistics oraz Dachser Road Logistics (ten drugi obszar podzielony jest na dwa segmenty: Dachser European Logistics i Dachser Food Logistics). Ofertę firmy uzupełniają kompleksowe rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej. Operator posiada własne struktury krajowe w 42 państwach i 437 lokalizacji na całym świecie, w których zatrudnia ponad 25 tys. pracowników i obsługuje rocznie około 74 mln przesyłek o łącznej wadze 35 mln ton. Bazą do zapewnienia najwyższej jakości usług logistycznych w skali globalnej jest płynnie działająca sieć transportowa oraz zintegrowane, innowacyjne rozwiązania IT. Dachser prowadzi działalność z uwzględnieniem idei społecznej odpowiedzialności biznesu.

epower epower

Epower.pl jest marką należącą do spółki Empower Energy, która prowadzi działalność w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i jest pierwszym w Polsce sprzedawcą prądu wyłącznie przez internet. Firma kupuje prąd hurtowo i odsprzedaje detalicznie gospodarstwom domowym i firmom. Klienci Epower nie są związani z dostawcą wieloletnią umową i zachowują wolność wyboru sprzedawcy co roku. Epower.pl swoje usługi zaczął świadczyć we wrześniu 2014 r.

radpol radpol

Grupa Radpol to wytwórca i dostawca zaawansowanych technologicznie instalacji do przesyłu ciepła, produktów dla energetyki oraz rur z tworzyw sztucznych do instalacji wodnych, kanalizacyjnych i gazowych, a także rozwiązań dla innych gałęzi przemysłu. Grupa prowadzi działalność w oparciu o pięć zakładów: Radpol w Człuchowie - wyroby termokurczliwe sieciowane radiacyjnie dla ciepłownictwa i energetyki, Finpol-Rohr - rury preizolowane, Elektroporcelana Ciechów – izolatory porcelanowe, Wirbet - żerdzie do słupów energetycznych linii przesyłowych, Rurgaz – rury wod-kan-gaz z tworzyw sztucznych. Wyroby grupy są sprzedawane w Polsce oraz eksportowane do wielu krajów w Europie. Radpol SA od 2007 roku jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Frisco Frisco

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Frisco działa głównie na terenie Warszawy i okolic, oferując szeroki wybór artykułów spożywczych i chemii gospodarczej. Na terenie całej Polski realizuje zamówienia z wyłączeniem produktów świeżych. Frisco to największy sklep spożywczy w Internecie typu pure player - prowadzi sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego i nie jest związany z żadną siecią handlową.

W restauracjach Sphinx ruszyła promocja dań wprowadzonych niedawno do menu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Film Polska Shots, Starcom i Practum Consulting.

(…)

działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting. W telewizji kampania potrwa do 24 marca.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 1 marca 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-reklamuje-supermenu-wideo

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. (…) wspierające kampanię działania PR zrealizowała agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 12 lutego 2013

http://www.epr.pl/sphinx-reklamuje-sie-w-kinach-helios,zycie-i-styl,37081,1.html