Sphinx i Chłopskie Jadło, sieci należące do Sfinks Polska, wprowadzają nowe wkładki do menu. Na gości restauracji Sphinx czekają "Nowości ze smakiem kurek i koperku", zaś klienci Chłopskiego Jadła spróbować mogą sezonowych propozycji z oferty "Rabarbar, kurki i młode warzywa".

KRGiC logo

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu włączyła się do akcji „Popieram Loterię” organizowanej w ramach Narodowej Loterii Paragonowej Ministerstwa Finansów. Jednocześnie chcąc promować równą konkurencję na rynku gastronomicznym, KRGiC zachęca wszystkich zrzeszonych w niej członków do zaangażowania się w tę inicjatywę.  

OZGraf, należący do czołowych drukarń dziełowych w Polsce, już po raz czwarty uhonorował najlepsze książki spośród wydrukowanych w swoich zakładach w minionym roku. Uroczyste rozdanie nagród odbyło się podczas corocznej konferencji organizowanej przez OZGraf dla wydawców z Polski i Europy. W tym roku jej tematem przewodnim były trendy na europejskim rynku wydawniczym.

Jak samodzielnie zabrać się do renowacji tarasu, przemalować glazurę w kuchni, odświeżyć metalową ramę łóżka czy stworzyć kreatywny pokój dla malucha lub nastolatka? Tikkurila na swoim kanale na YouTube opublikowała serię nowych filmów instruktażowych, w których eksperci prezentują krok po kroku, jak fachowo dokonać znaczącej zmiany w mieszkaniu lub wokół domu, przemalowując ściany z wykorzystaniem różnorodnych efektów czy remontując stare meble. Kluczem do sukcesu jest każdorazowo dobry pomysł, właściwy dobór produktów i odpowiednie przygotowanie powierzchni przed malowaniem.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Kompap SA podjęło uchwałę ws. wypłaty dywidendy w wysokości 0,20 zł na jedną akcję. W ten sposób decyzją ZWZ do akcjonariuszy trafi łącznie 936 099,20 zł z kapitału zapasowego spółki. Na dzień ustalenia prawa do dywidendy wyznaczono 1 września br., a na dzień jej wypłaty - 22 września br.  

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, otworzył nowe biuro w Minneapolis. To czwarty oddział Dachser USA Air & Sea Logistics po Chicago, St. Louis i Cincinnati zlokalizowany w Środkowo-Zachodnich Stanach Zjednoczonych. Do 2020 roku Dachser planuje otworzyć 25 oddziałów w 11 lokalizacjach w USA.

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jakość farb Jedynka została po raz kolejny doceniona przez konsumentów i uhonorowana brązowym godłem Konsumencki Lider Jakości 2016 w kategorii „farby zewnętrzne.” Oddając głos na produkty Jedynka klienci podkreślali przede wszystkim ich trwałość, atrakcyjne kolory, dobre krycie i przystępną cenę.

Restauracje Sphinx uruchomiły pierwszy lokal sieci w Sopocie. Znajduje się na terenie nowoczesnego kompleksu „Sopot Centrum” połączonego z dworcem kolejowym, który powstał w pobliżu słynnego deptaka przebiegającego ulicą Bohaterów Monte Cassino. Jest to obecnie największy Sphinx działający w Trójmieście. Lokal mieści się w budynku hotelowym pełniąc jednocześnie funkcję restauracji hotelowej. Nowa restauracja prowadzona jest w systemie operatorskim.

Kompap SA, w skład której wchodzą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce – BZGraf i OZGraf, rozważa wypłatę dywidendy z kapitału zapasowego spółki w wysokości 936 099,20 zł, tj. po 0,20 zł na jedną akcję. Decyzję w tym zakresie podejmie Zwyczajne Walne Zgromadzenie, które odbędzie się 15 czerwca br. Zgodnie z projektem uchwały zaproponowanym na ZWZ dzień dywidendy miałby mieć miejsce 1 sierpnia 2016 r., zaś jej wypłata nastąpiłaby 19 sierpnia 2016 r.

Polacy chętnie skorzystaliby z dodatkowych 3 godzin wolnego czasu w tygodniu - niemal co czwarty (23%) internauta przeznaczyłby je dla rodziny i dzieci, co szósty (16%) na realizowanie własnych pasji, a co ósmy (12%) na relaks i odpoczynek – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla e-supermarketu Frisco.pl. Wbrew pozorom nie tak trudno je wygospodarować, bo jak pokazuje badanie, cenne godziny tracimy w marketach na większe zakupy spożywcze - ? ankietowanych poświęca na to przeszło godzinę tygodniowo, z czego połowa (54%) nawet więcej niż dwie godziny. Co trzeci (30%) respondent wskazuje, że sporo czasu marnuje w kolejkach do kas, a prawie co czwarty (23%) na sam dojazd do i ze sklepu.  

Tikkurila po raz kolejny została nagrodzona w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Konsumenta 2016.  W tegorocznej edycji marka zdobyła dwa wyróżnienia – Złoty Laur Konsumenta w kategorii „Farby” oraz Srebrny Laur Konsumenta w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna”.