Tegoroczna III edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędzie się 5 i 6 października. Jest to jedyne w Polsce tego typu wydarzenie poświęcone wyłącznie branży eventowej. Podczas targów wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę usług i rozwiązań potrzebnych do organizacji różnego rodzaju eventów. Wydarzenie będzie również okazją do zdobycia fachowej wiedzy oraz do dyskusji na istotne dla branży tematy.  W tym roku równolegle z Targami Event w sąsiadującej hali odbędzie się niezależna impreza – Targi  WorldHotel 2011 organizowana w dniach 5-7 października. Oba wydarzenia będą miały miejsce  w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c.

„Jakość i kompetencje laboratoriów medycznych, a finansowanie świadczeń z zakresu laboratoryjnej diagnostyki medycznej” to temat konferencji przygotowanej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych. Konferencja odbędzie się 11 marca w ramach „Dnia medycznej diagnostyki laboratoryjnej”, organizowanego podczas XIII Międzynarodowych Targów Analityki i Technik Pomiarowych Eurolab 2011. Wstęp na targi oraz konferencję jest bezpłatny. Obowiązuje jednak rejestracja, której można dokonać na www.targieurolab.pl/rejestracja lub na miejscu. Zapisy on-line prowadzone są do 7 marca, do godz. 15.00.

Tegoroczna IX edycja Międzynarodowych Targów Infrastruktury Miejskiej i Drogowej INFRASTRUKTURA 2011 odbędzie się w dniach 15-17 listopada. Na targach zaprezentują się firmy ze wszystkich obszarów infrastruktury drogowej, w tym również z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także firmy posiadające oferty w zakresie budowy i modernizacji infrastruktury miejskiej. Wydarzenie będzie okazją do spotkania z przedstawicielami władz i instytucji rządowych oraz samorządowych. Ponadto imprezie będzie towarzyszył bogaty program merytoryczny, liczne konferencje, warsztaty i seminaria poświęcone aktualnym zagadnieniom branży. Targi INFRASTRUKTURA odbędą się w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

CEDC, największy producent wódki na świecie, spółka notowana na giełdzie Nasdaq i GPW, ogłosiła wyniki za rok 2010. Przychody netto ze sprzedaży za dwanaście miesięcy kończących się 31 grudnia 2010 r. wyniosły 711,5 mln USD w porównaniu z 689,4 mln USD zaraportowanymi w tym samym okresie w roku 2009. Przychody netto ze sprzedaży za IV kwartał 2010 r. wyniosły 228,4 mln USD w porównaniu z  255,2 mln USD zaraportowanymi w tym samym okresie w roku 2009.

Konkurs i degustacja dań barbecue odbędą się w ramach pokazów i warsztatów „Rok Polski w BBQ” organizowanych podczas XV Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro. Najlepsze zespoły z całej Polski będą demonstrować swój kunszt kulinarny i umiejętności w zakresie przyrządzania dań barbecue. Oceny potraw na bazie degustacji dokona publiczność, która wyłoni również zwycięski zespół. Organizatorem „Roku Polski w BBQ” jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni we współpracy ze spółką MT Targi. Największe wydarzenie branży HoReCa w Polsce, targi EuroGastro 2011, odbędą się w dniach 23-25 marca w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. 

Warszawskie Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska będzie gościć w tym roku dwie imprezy nieruchomościowe przygotowywane przez redNet Media, największego organizatora targów mieszkaniowych w Polsce. Pierwszą planowaną imprezą targową jest I Piknik Mieszkaniowy Tabelaofert.pl, który odbędzie się już wiosną, w dniach 14-15 maja. Towarzyszyć jej będą organizowane na hali obok Targi Przedszkolaka. Druga - I Święto Nieruchomości połączone z XVIII Targami Mieszkaniowymi Tabelaofert.pl - zorganizowana zostanie tuż po wakacjach w dniach 3 i 4 września.

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. Przy okazji kampanii Widzew po raz pierwszy korzysta z nowoczesnego kanału komunikacji marketingowej, bluetooth marketing. Klub przewidział również szereg atrakcji dla kibiców, m.in. konkursy dla fanów drużyny oraz film z wideo prezentacją zawodników. Kampania promująca sprzedaż karnetów potrwa do końca marca.

Na fanów motoryzacji w Centrum Targowo–Kongresowym MT Polska czeka wyjątkowe wydarzenie, III edycja Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów. Zwiedzający będą mieli okazję zapoznać się z ofertą czołowych firm z branży motocyklowej, importerów skuterów, quadów, a także akcesoriów motocyklowych. Impreza organizowana przez firmę Motoroni odbędzie się w dniach 4-6 marca, w nowoczesnym centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Zjeżdżalnie, trampoliny, tory przeszkód, ściany wspinaczkowe i tory gokartowe to tylko część z atrakcji dla dzieci i młodzieży, które pojawią się na najbliższych XVI Targach Turystyki i Wypoczynku LATO 2011. W specjalnie wydzielonej strefie „Atrakcje dla przedszkolaka i starszego dzieciaka” nie tylko najmłodsi będą mogli przez trzy dni targów bawić się i korzystać ze sprzętu rozrywkowego, uczestniczyć w grach i zabawach sportowo-rekreacyjnych oraz warsztatach. Targi LATO 2011 odbędą się w dniach 1-3 kwietnia w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Widzew Łódź 21 lutego rusza ze sprzedażą biletów na mecze rozgrywane w rundzie wiosennej sezonu 2010/2011. W pierwszej kolejności dostępne będą bilety na spotkanie z Koroną Kielce, a po nim do sprzedaży trafią bilety na pozostałe mecze rundy. Kibice, którzy kupią bilet z wyprzedzeniem, mogą liczyć na atrakcyjne zniżki. Kupując bilet na co najmniej 7 dni przed spotkaniem zapłacą 20% mniej w stosunku do ceny bazowej, a  w tygodniu poprzedzającym mecz rabat wyniesie 10%. W dniu spotkania bilety dostępne będą już tylko w pełnej cenie. Poza tym tradycyjnie, dla dzieci do lat 5 i seniorów powyżej 65 roku życia przewidziana jest 80% zniżka, a kobietom, dzieciom do lat 14 i osobom, które wyrobią swój pierwszy KIK przysługiwać będzie 60% bonifikata.

Przed rundą wiosenną po raz pierwszy Widzew oficjalnie zaprezentuje swoich zawodników w nowej formie - przy użyciu wideo prezentacji. Zamiast tradycyjnego przedstawienia drużyny na stadionie, klub przygotowuje film, który od 25 lutego będzie można obejrzeć za darmo na www.widzew.pl. Sympatycy Widzewa chętni, by zobaczyć piłkarzy, którzy w widzewskich barwach rozegrają rundę wiosenną, od 18 lutego mogą zapisywać się na wideo prezentację drużyny za pośrednictwem strony internetowej klubu.

CEDC  organizuje telekonferencję poświęconą wynikom finansowym za IV kwartał 2010 r. i za cały rok 2010 w dniu 1 marca 2011 r. o godz. 8.00 czasu wschodniego w USA (tj. o godz. 14.00 czasu środkowo-europejskiego). Telekonferencja będzie nadawana na żywo przez internet. William Carey, Prezes CEDC oraz Chris Biedermann, Wiceprezes CEDC, Dyrektor Finansowy, zapraszają do wysłuchania ich dyskusji na temat wyników za IV kwartał 2010 i za cały rok 2010.