We wrześniu już po raz piąty wystartuje Liga Biznesu, czyli organizowane przez Fundację Widzew Łódź „Akademia Futbolu” elitarne rozgrywki amatorskie, w których uczestniczą drużyny reprezentujące najpoważniejsze firmy z regionu łódzkiego. Udział w nich pozwala nie tylko na aktywne spędzanie wolnego czasu przez uczestników, ale także na wsparcie procesu szkolenia widzewskiej młodzieży. Na ten cel są bowiem przeznaczane zyski z organizacji rozgrywek.

Ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Sun Yuxi, poprowadzi 10 września br. konferencję „Nowoczesne Chiny” organizowaną podczas pierwszych Targów China Expo Poland 2011. Spotkanie zapoczątkuje projekcja filmu obrazująca współczesne oblicze i osiągnięcia Chin, po której Ambasador będzie odpowiadał na pytania uczestników dotyczące różnych aspektów funkcjonowania chińskiej gospodarki. Targi China Expo Poland 2011 odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi i konferencję jest bezpłatny.

Sfinks Polska, zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w pierwszym półroczu 2011 osiągnął przychody skonsolidowane w wysokości 83,5 mln zł, co oznacza wzrost o 11% w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Grupa Sfinks Polska w raportowanym okresie osiągnęła zysk na sprzedaży na poziomie 3,6 mln zł, podczas gdy rok wcześniej notowała jeszcze stratę w wysokości 3,6 mln zł. Znaczną poprawę osiągnięto także w przypadku innych wyników finansowych grupy. W I półroczu br. o ponad 2/3 zredukowano stratę operacyjną - do 4,1 mln zł, a strata netto została zmniejszona o blisko połowę - do 8,1 mln zł.

Pokazy tańczącego lwa, prezentacje chińskich sztuk walki Kung-Fu i Wushu, tajniki parzenia herbaty i chińskiej medycyny naturalnej, kulinarny spektakl z degustacją orientalnych dań oraz konkursy i dwuosobowa wycieczka do Chin do wygrania czekają na odwiedzających pierwsze Targi China Expo Poland 2011. Nie zabraknie też pokazów filmów i zdjęć prezentujących nowoczesne oraz tradycyjne Chiny. Impreza odbędzie się w dniach 8-10 września w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez trzy dni blisko 200 wystawców z Chin zaprezentuje bogactwo ofert i produktów począwszy od ubrań, sprzętu AGD, wyposażenia łazienek, po akcesoria ogrodowe czy samochodowe. Dodatkowo targom będą towarzyszyły konferencje i spotkania pozwalające lepiej poznać rynek chiński, zwyczaje oraz kulturę mieszkańców Państwa Środka. Wstęp na targi i udział w konferencjach jest bezpłatny.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna organizowana przez Carslberg, w której do wygrania są tysiące nagród. Od 1 września klienci tych restauracji kupując trzy piwa Carlsberg o pojemności 0,5 litra otrzymają zdrapkę gwarantującą wygraną. Do zdobycia są tysiące litrów piwa, telewizory marki Sharp oraz nagrody niespodzianki, które szczególnie mocno ucieszą fanów piłki nożnej. Promocja potrwa do 31 października 2011 r. lub do wyczerpania zdrapek. Akcja Carlsberga będzie promowana na materiałach BTL w restauracjach, w serwisie Facebook i na stronie www.sphinx.pl, a także za pomocą mailingu do klientów.

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, został nagrodzony złotym godłem w Ogólnopolskim Plebiscycie Popularności Produktów i Usług Laur Klienta 2011 w kategorii restauracje sieciowe. Oznacza to, że według klientów restauracje spółki są uznawane za najlepsze i godne polecenia.

Realizacja robót budowlanych finansowanych ze środków publicznych – pod takim hasłem zorganizowane zostanie seminarium Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa na IX Międzynarodowych Targach Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011. W trakcie seminarium, które prowadzić będą specjaliści z firmy: Konsultanci Zamówień Publicznych, uczestnicy dowiedzą się m.in. o postępowaniu z omyłkami w kosztorysie, w jakiej sytuacji wykonawca może trafić na czarną listę zamawiającego, czy też o problemach z robotami dodatkowymi i uzupełniającymi. Natomiast na stoiskach wystawców będzie można zapoznać się z kompleksową ofertą produktów, usług i rozwiązań stosowanych w infrastrukturze miejskiej i drogowej. Targi Infrastruktura 2011 odbędą się w dniach 15-17 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Aspekty prawne dotyczące organizacji eventów, praktyczne zastosowanie psychologii w pracy Event Managera oraz umiejętne radzenie sobie ze stresem podczas przygotowywania dużych wydarzeń to tylko część zagadnień, które zostaną omówione podczas konferencji „Event Manager – człowiek renesansu”, która odbędzie się 6 października podczas Targów Event 2011. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędą się w dniach 5-6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja.

Souhail Ben Radhia związał się z Widzewem Łódź nowym kontraktem. Zawodnik podpisał z klubem umowę, która obowiązywać będzie do 2014 roku. Obrońca z Tunezji trafił do drużyny z al. Piłsudskiego na początku 2010 roku z tunezyjskiego Étoile Sportive du Sahel.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z firmą ESS Audio, wyłącznym przedstawicielem koncernu Harman w Polsce. W ramach kontraktu na stadionie Widzewa zainstalowany został profesjonalny system nagłośnienia trybun składający się z najwyższej jakości produktów m.in. firm JBL, Crown, AKG czy Soundcraft. Ponadto nowym partnerem medialnym klubu zostało Radio Planeta FM, należące do grupy Eurozet.

Co Event Manager powinien wiedzieć, by łatwiej orientować się w potrzebach podwładnych i skuteczniej ich motywować? W jaki sposób identyfikować kompetencje i stopień motywacji pracowników? Jaki wpływ na proces zarządzania zespołem ma inteligencja emocjonalna? Będzie się można tego dowiedzieć podczas bezpłatnych warsztatów „Praktyczne zastosowanie menedżerskich technik motywacyjnych w pracy Event Managera”  przygotowanych przez Dom Szkoleniowy JS.  Warsztaty odbędą się pierwszego dnia III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 - 5 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny pod warunkiem dokonania rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

Rozpoczyna się kampania outdoorowa i telewizyjna pierwszych Targów China Expo Poland, które odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Na ulicach Warszawy 16 sierpnia pojawiły się billbordy i autobusy reklamujące China Expo Poland, a w TVN CNBC od 23 sierpnia będzie można zobaczyć spoty reklamowe zachęcające polskich przedsiębiorców do odwiedzenia targów. Targi promowane są również w radiu, prasie oraz Internecie. Komunikację ze zwiedzającymi wspierają także mailingi oraz działania w mediach społecznościowych. Kampania obejmująca działania ATL, BTL i PR potrwa do 10 września, czyli do zakończenia targów China Expo Poland.